03.09.2020/09:16

W sektorze e-commerce zaostrza się konkurencja

Cena to już niejedyne kryterium wyboru na zakupach online. Klienci chcą zakupów jak najszybciej, dlatego firmy ścigają się na coraz lepsze warunki dostawy – czytamy w „Rzeczpospolitej”.

Empik od 2 września wprowadza darmową dostawę w ramach nowej usługi Empik Premium Free, która zastąpiła program lojalnościowy Mój Empik. Jak podaje „Rzeczpospolita”, z rozwiązania może skorzystać ponad 5 mln dotychczasowych użytkowników Mojego Empiku, którzy automatycznie przechodzą do nowego programu, a także nowi klienci.

To kolejny duży sprzedawca, który w ramach zachęcania do zakupów drastycznie obniża koszty dostawy. „Rzeczpospolita” wskazuje, że na podobny ruch zdecydowało się chociażby Allegro, w ramach niewielkiego rocznego abonamentu Smart! dostawy od dostawców objętych programem są bezpłatne.

W „Rzeczpospolitej” czytamy, że kwestie dostawy dla klientów są coraz istotniejsze. Dlatego wiele sklepów inwestuje w systemy darmowych odbiorów, choćby w punktach stacjonarnych, jak sklepy własne, ale również spożywcze typu Żabka, paczkomaty czy kioski Ruchu.

Więcej w „Rzeczpospolitej”

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także