27.08.2020/12:30

Walmart łączy siły z Microsoft, aby przejąć aplikację Tiktok

Gigant amerykańskiego rynku detalicznego i Microsoft planują wspólnie przejąć popularną aplikację Tiktok. Jeśli transakcja zostanie zrealizowana Walmart będzie rywalizował z Amazonem. Tiktok zapewni mu dotarcie do konsumentów w przestrzeni on-line. 

Aby pozostać liderem w wojnie przetargowej o aplikację Tiktok należącą do chińskiej firmy Bytedance, amerykański gigant rozwijający sieć supermarketów Walmart porozumiał się z Microsoftem. Częścią planu dwóch gigantów jest wykorzystanie aplikacji jako platformy Tiktok do sprzedaży online.

Jak zwrócił uwagę Walmart w rozmowie ze stacją telewizyjną CNBC i agencją informacyjną Bloomberg, integracja handlu elektronicznego i reklamy w Tiktok była by korzystna dla użytkowników i twórców filmów. Walmart jest zdania, że partnerstwo z Microsoftem w sprawie Tiktoka w USA może zapewnić grupie ważny kanał dotarcia do konsumentów, a także zbudowanie platformy dla innych sprzedawców detalicznych.

Przypomnijmy, że Walmart konkuruje w sprzedaży detalicznej online w USA z liderem branży, firmą Amazon. Według raportu „Wall Street Journal” (WSJ), właściciel Tiktoka, firma Bytedance, żąda około 30 miliardów dolarów za swoją aplikację. Ale jak dotąd żaden z oferentów nie był gotowy do negocjacji tego poziomu cen. Jak pisze „WSJ”. 
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także