27.04.2020/19:03

Walmart w czasie pandemii testuje metodę kontrolowania ruchu klientów w sklepach

Detaliści uczą się sterować ruchem klientów w placówkach stacjonarnych, tak by minimalizować ryzyko zakażeń. Amerykański gigant Walmart przypomniał sobie o prostym i starym jak handel samoobsługowy pomyśle, dzięki któremu można zachować względnie dużą „przepustowość” sklepu, a jednocześnie umożliwić klientom unikanie bliskiego kontaktu z innymi.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.