16.11.2018 / 10:54
StoryEditor

Walmart wskoczy na podium rankingu największych detalistów w kanale … e-commerce

Punkt odbioru zakupów Walmart Online Grocery Pickup (fot. mat. prasowe)
Według danych firmy analitycznej eMarketer na koniec 2018 r. Walmart stanie się trzecim największym detalistą e-commerce na świecie. Z prognoz wynika, że amerykański moloch, wraz ze spółkami zależnymi Sam‘s Club i Jet.com, prześcignie firmę Apple, która dotychczas zajmowała to miejsce – informuje serwis MarketWatch.

Jeśli ktoś zakładał, że największy światowy detalista stoi na straconej pozycji, operując w kanale stacjonarnym, to nie docenił potencjału tkwiącego w sieci Walmart. Koncern moc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.10.2025 / 15:40
StoryEditor
Media Expert chce podgryzać Biedronkę i Lidla. Produkty spożywcze w ofercie
Sklep sieci Media Expert (fot. materiały prasowe)

Media Expert rozszerza działalność online i wprowadza do swojej oferty produkty spożywcze. To element szerszej transformacji e-sklepu w marketplace, który może zmienić układ sił nie tylko w branży elektroniki, ale i na rynku handlu detalicznego.

Media Expert rozszerzył ofertę swojego sklepu internetowego o kategorię "Supermarket", w której pojawiły się produkty spożywcze i artykuły codziennego użytku. To nowy krok sieci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 16:13
StoryEditor
Co szef Danone w Polsce myśli o systemie kaucyjnym? “Cierpliwość i edukacja. To wymusi zupełnie nowe zachowania” [WIDEO]
Paweł Piątek, Danone (fot. Wh)

Paweł Piątek, general manager grupy spółek Danone w Polsce podkreśla, że wprowadzenie systemu kaucyjnego jest potrzebne, bo przyczynia się do ochrony środowiska, ale umożliwia też producentom pozyskiwanie surowca, co ułatwia wypełnienie przepisów unijnej dyrektywy. Na początku dla konsumentów nie będzie jednak łatwo.

Zobacz rozmowę z Pawłem Piątkiem, general managerem grupy spółek Danone w Polsce. W kolejnych dniach opublikujemy kolejne częsci wywiadu.


 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 13:20