29.10.2018/00:00

Wawel buduje świadomość nowej nazwy Michałków - M!

Wawel kontynuuje budowanie świadomości nowej nazwy cukierków Michałki - na wiosnę produkt funkcjonuje pod skróconą nazwą M!.

Producent zaplanował kampanię digital, kilka tysięcy spotów telewizyjnych, wsparcie w sklepach, a także mocną akcję promocyjną w salach kinowych oraz konkurs.

W ramach promocji M! z Wawelu pojawią się spoty, które będą emitowane do końca grudnia w stacjach telewizyjnych: m.in. TVP, TVN i Polsat.  Marka postawiła także na mocną kampanię digital oraz działania w salach kinowych sieci Cinema City i IMAX. W kinach pojawią się reklamy na plazmach, materiały POS oraz akcje promocyjne, a dzięki samplingowi produktów widzowie podczas seansów będą mogli spróbować wszystkich smaków M!chałków z Wawelu.

Ponadto od 26 października trwa konkurs kinowy. Aby wziąć w nim udział, wystarczy napisać najkrótszą i najciekawszą recenzję filmu. Wśród wygranych są komputery M! z Wawelu oraz bilety do kin. Konkurs wspierać będzie największy sampling w historii marki i kampania digital. Zgłoszenia będą zbierane do 15 listopada.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.