25.10.2019/11:25

Wawel podniósł wydatki na reklamę, ale zyski spadły

W III kwartale 2019 r Wawel S.A. zarobił 18,3 mln zł netto, czyli o 4,3 proc. mniej niż przed rokiem. Przychody wzrosły w tym okresie o 2,6 proc., do 135,8 mln zł. Zysk operacyjny spadł o 2,4 proc. do 22,4 mln zł. 

Koszty ze sprzedaży Wawelu wzrosły z 12,8 do 15,3 mln zł. Wynika to głównie ze wzrostu wydatków związanych z reklamą i poszerzeniem kanałów dystrybucji.

Wawel poinformował w raporcie, że trudnością są też zmiany kursu walut. „Trudno jest precyzyjnie oszacować wpływ tych wahań na poziom sprzedaży oraz na wyniki Emitenta w całym 2019 roku” – czytamy w raporcie. napisano w raporcie. Kolejnym ryzykiem, jakie wskazuje spółka są wahania cen surowców. Największym problemem mogą być ceny ziarna kakao, które we wrześniu ruszyły w górę.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Wojtek 25.10.2019

    Zaczęli robić takie gówno i są dziwieni, że sprzedaż spada?

  • Goebbels 25.10.2019

    Niech się zajmują wyprodukowaniem zdrowyych słodyczy. Tradycyjne to już relikt przeszłości, szczególnie tych mega na0akowanych E.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.