29.06.2021/13:15

Wayne Hodson, prezes Wasz Sklep SPAR: Pracujemy nad modelem, który pozwoli szybciej skalować biznes [WYWIAD]

- Wiem, że są w Polsce sieci handlowe, które mają już nawet 7 tys. sklepów, ale my nie zamierzamy ścigać się z nikim pod tym względem. W tej chwili zakładamy rozwój w tempie od 50 do 100 sklepów rocznie. Jednocześnie pracujemy nad modelem, który pozwoliłby na znacznie szybsze skalowanie biznesu w Polsce - mówi w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Wayne Hodson, prezes Wasz Sklep SPAR.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • Greg 04.07.2021

    Dlaczego nie zamawiacie wody Beskid Zdrój? To była najlepsza woda. Niedroga i bardzo smaczna. Nawet pracownicy kupowali prywatnie całymi zgrzewkami. No i zniknęła bo co? Bo była tańsza od innych i te inne nie schodziły? Jak robicie chore marże nawet na wodzie to nic dziwnego. Sprawdzałem u źródła i możecie tę wodę zamawiać bez problemu, ale z dziwnego powodu nie zamawiacie. Śmiech na sali. Przestałem i was kupować i innym też to polecam.

  • ihaha 30.06.2021

    Może warto zacząć od wyeliminowania mobbingu gwiazd handlu z upadłych sieci. ;) od tego warto zacząć żeby zespół wiedział o co walczy, bo jak walczysz ze swoimi wewnątrz organizacji nie oczekuj, że wygrasz na zewnątrz;)

  • Gruba inwestycja 30.06.2021

    Zainwestować 300-400mln złotych finalnie w 50 sklepów Spar po Piotr i Paweł które robią około 500mln rocznie i są nie rentowne…Genialne

  • Dostawca 30.06.2021

    PR ruszył ze strony Spara znaczy ze są problemy.Mi już zalegają z płatnościami za towar dwa tygodnie.Chyba żródło $$$.

  • Praktyk 30.06.2021

    Najlatwiej skalowac hard dyskont, tylko czy Klienci będą zainteresowani takim formatem. Najpierw powinno się stworzyć koncept, który jest atrakcyjny dla Klientów i wyróżnia się pozytywnie od konkurencji w porzadanych przez Klientów obszarach. Potem myśleć o skalowaniu. W Polsce jest ogromna nisza - supermarket. Tyle ze jak dotąd właściciele za bardzo myśleli o skalowaniu a za mało o potrzebach Klientów

  • Przedstawiciel 29.06.2021

    A czy Pana Wayna nie zastanawia dlaczego w sklepach jest pusto?
    Dlaczego w Spar przy Centrali czy innych lokalizacjach Poznańskich czy Warszawskich kasjerki czekają z utęsknieniem na klienta?kogo ma ten wywiad przekonać ze jest tak cudownie jak jest tragicznie?

  • Jukek 29.06.2021

    Baju baju…nic w tym kraju nie zdziałacie.Niech Pan się pochwali ile straty generujecie?ile % kupują u Was partnerzy biznesowi.Kupują w Eurocashu i tyle.Za 2-3 lata Spara w Polsce nie będzie!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także