20.04.2015/10:19

Wędliny pod marką Henryk Kania trafiły do 42 proc. polskich gospodarstw domowych

Jak wynika z najnowszych badań Instytutu Badania Opinii GfK Polonia, w 2014 roku wędliny paczkowane pod marką Henryk Kania i Henryk Kania Maestro nabyło ok. 5,7 mln. gospodarstw domowych. Oznacza to, że trafiły do prawie 42 proc. polskich rodzin, co daje wzrost o 11 punktów proc. w ciągu zaledwie 6 miesięcy. Spółka zamierza podwoić swoje przychody do 2018 roku. – Badania jednoznacznie wskazują wzrostowy trend sprzedaży i zwiększający się zasięg naszych produktów, który obserwujemy od dłuższego czasu. To także dowód rosnącego znaczenia całego segmentu wędlin paczkowanych. Rezultaty badań napawają optymizmem i świadczą o zwiększającej się świadomości konsumentów. Produkty dostępne na sklepowych półkach są poddawane coraz wnikliwszej analizie, a wybór klientów jest dogłębnie przemyślany ­– ocenia Beata Korab-Białobrzeska, dyrektor marketingu ZM Henryk Kania.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.