15.04.2021/17:04

Whisky z dyskontu i ze sklepu specjalistycznego to ten sam trunek

– Alkohol w Polsce to ghost market, czyli rynek, który jest bardzo ograniczony przez ustawę o wychowaniu w trzeźwości. Nie możemy reklamować go w telewizji czy na billboardach, ale możemy go komunikować w inny sposób, np. wykorzystując ambasadora marki – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Jakub Magnuszewski, ambasador Glenfiddich.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także