09.06.2016/15:39

Wiedza Polaków nt. soków i musów wymaga uzupełnienia

Konsumpcja soków jest stale zbyt niska, gdyż konsumenci nie do końca są przekonani, co do ich wartości - uważa grupa ekspertów z Czech, Litwy, Słowacji, Rumunii i Polski. W krajach tych prowadzona jest unijna kampania "Soki i musy - witaminy w smart formie", mająca na celu budowanie świadomości na temat jakości oraz wartości odżywczych soków i musów. Organizatorem kampanii jest Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS).

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.