16.03.2020 / 14:56
StoryEditor

Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita: Nasze krowy są zdrowe, a mleka mamy pod dostatkiem

Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita (materiały własne)
Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita postanowił uspokoić Polaków, którzy są zaniepokojeni rozwojem epidemii koronawirusa w Polsce. - Jako lider polskiej branży mleczarskiej spełniamy odpowiedzialny społecznie obowiązek, realizujemy zamówienia, nie panikujemy, coraz lepiej funkcjonujemy i nie zwalniamy tempa, a procesy produkcyjne przebiegają właściwie – tłumaczy swoim liście Dariusz Sapiński.

Prezes Grupy Mlekovita podkreśla, że dobro Polski i Polaków jest dla nas najważniejsze. - Jako firma nieodłącznie związana z rolnictwem mamy doświadczenie w radzeniu sobie ze sz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2025 / 14:53
StoryEditor
Glovo rusza z Access Alliance. Czy współpraca zatrzyma spiralę marnowania jedzenia?
Kurier Glovo (fot. Vlad Ispas/shutterstock)

Glovo uruchamia inicjatywę Access Alliance, która ma wzmocnić współpracę między sektorem prywatnym, organizacjami pozarządowymi i samorządami w obszarze dystrybucji nadwyżek żywności.

Jak podaje Glovo, obecnie 2,3 mld osób na świecie doświadcza niepewności żywnościowej, co oznacza niemal jedną trzecią globalnej populacji. Jednocześnie marnowana jest jedna trz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2025 / 12:19
StoryEditor
Frisco zwiększa liczbę klientów, przychody i średni koszyk. Jednak do strategicznego celu wciąż daleko
Poznaliśmy najnowsze wyniki Frisco (fot. Łukasz Rawa)

W trzecim kwartale bieżącego roku sprzedaż Frisco wyniosła 140 mln zł. Oznacza to wzrost o ok. 14,6 proc. względem analogicznego okresu przed rokiem, kiedy sprzedaż kształtowała się na poziomie 122 mln zł.

Grupa Eurocash podała, że wzrostowi przychodów Frisco w minionym kwartale towarzyszyło zwiększenie liczby aktywnych klientów e-sklepu o 10 proc. rok do roku. Natomiast średn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 17:59