10.06.2022/13:25

Niemal 90 proc. Polaków robi zakupy w dyskontach. A gdzie kupują pozostali?

Pomimo pandemii sklepy stacjonarne pozostają głównym kanałem zakupowym dla Polaków (89 proc. zazwyczaj robi w nich zakupy) - takie wnioski płyną z najnowszego badania in-Store Media Polska. Dla większości Polaków (77 proc.) codzienne zakupy są raczej przyjemnością i tu brakuje istotnych różnic w stosunku do 2019 roku. Promocje stały się jeszcze istotniejsze niż były dwa lata temu – zdecydowana większość polskich shopperów zwraca na nie uwagę i lubi, gdy są oznaczone w sklepach. Wyniki raportu „Shopper Barometr Polska 2022”, który powstał we współpracy z Ipsos Polska pokazują, jak zmieniło się zachowanie polskiego konsumenta w sklepie detalicznym na przestrzeni ostatnich dwóch lat.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • zet 23.06.2022

    To badanie jest wyssane z palca. W jaki sposob mozna przeznaczyc godzine lub dwie tygodniowo na codzienne zakupy??? Przeciez to jest niewykonalne. Pol godziny dziennie na podstawowe zakupy (owoce, pieczywo) daje juz minimum 2,5 godz tygodniowo, do tego jakiejs wieksze: co najmiej 2 godz. I to jest szacunek dla malych miast, bo w duzym potrzeba o wiele wiecej czasu.

  • DR 15.06.2022

    Pan Domaradzki, który żyje z wstawiania do sklepów ekranów reklamowych opowiada że zrobił badania, że takie ekrany wpływają na decyzje zakupowe. Grunt to obiektywizm.

  • ajanie 09.06.2022

    siedze w fmcg i nienawidze chodzic po sklepach.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także