21.04.2020 / 10:09
StoryEditor

Wielkanoc trudna dla sklepów. Sprzedaż mocno spadła w porównaniu z rokiem ubiegłym [ANALIZA]

(materiały prasowe)
Jak wskazują eksperci firmy Nielsen wartość sprzedaży* koszyka wielkanocnego 2020 vs 2019, spadła o 10 proc. Najlepiej przed tegorocznymi świętami sprzedawały się farby do włosów, a najbardziej spadła wartość sprzedaży figurek czekoladowych.

Według danych firmy Nielsen przed Wielkanocą (15 tydzień, 6-12 kwietnia 2020 r. vs 16 tydzień, 15-21 kwietnia 2019 r.), najmocniej wzrosła wartość sprzedaży* w takich kategor...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 12:04
StoryEditor
Czy sukces in-store retail media jest mierzalny?

Reklama w sklepach stacjonarnych (in-store retail media) stała się ważnym elementem nowoczesnego marketingu omnichannel. Daje sieciom handlowym nowe źródła przychodu, a markom umożliwia dotarcie do klientów tuż przy półce – w momencie decyzji zakupowej – z atrakcyjnym, wysokiej jakości przekazem.

Wraz z rosnącym znaczeniem tego kanału pojawia się jednak pytanie: jak skutecznie mierzyć jego efektywność? W świecie reklamy detalicznej jednym z najczęściej poruszanych temató...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2025 / 15:58
StoryEditor
Globalny fenomen K-beauty. Światowe marki tworzą własne koreańskie kosmetyki
Katalog Hebe związany z wprowadzeniem kolejnych marek koreańskich do sieci

K-beauty, czyli koreańskie kosmetyki do pielęgnacji skóry, zdobyły globalną popularność, stając się symbolem innowacji i skuteczności. W 2024 roku eksport kosmetyków z Korei Południowej przekroczył 10 miliardów dolarów, jednak coraz więcej zagranicznych firm tworzy produkty inspirowane K-beauty, które nie są wytwarzane w Korei. Czy to nadal prawdziwe K-beauty?

K-beauty made in USA i Europe! Czy K-beauty musi pochodzić z Korei Południowej?

Marki takie jak Seoul Ceuticals z USA budują własne linie kosmetyków w trendzie K-beauty, wyko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. listopad 2025 00:04