17.08.2016/12:40

Wielokanałowość - opcja czy konieczność sieci handlowych?

"Wielokanałowość - opcja czy konieczność sieci handlowych?", wykład w ramach cyklu "Nowoczesne Metody Zarządzania w handlu", zorganizowanego wspólnie przez Grupę Muszkieterów oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, wygłosił Piotr Szczerba, Manager ds. Nowych Technologii Intermarche.

Grupa Muszkieterów we Francji jest obecna na rynku e-commerce, w Polsce rozwija własne rozwiązania w zakresie multichannel. Dane liczbowe wskazują na to, że to konieczność. Według niektórych badań w Europie już 20 proc. sprzedaży detalicznej realizowanej jest za pośrednictwem Internetu – głównie poprzez urządzenia mobline. W USA to nawet więcej. Ten trend nie tylko jest trwały, ale dynamicznie przyspiesza. Praktycznie wszystkie duże sieci handlowe – z wyjątkiem niektórych dyskontów – prowadzą już jakąś formę sprzedaży online.

Czy w świetle powyższych faktów prawdziwa jest teza, że kto nie będzie obecny w sieci, ten wypadnie z rynku? Czy handel stacjonarny jest skazany na marginalizację? Czy rynek spożywczy obroni się przed naporem e-commerce?

Te i wiele innych tematów porusza ekspert w interesującym wykładzie, do obejrzenia na filmie poniżej.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Alicja Kubiak Hurtum.pl 26.08.2016

    Wielokanałowość to również przyszłość dla handlu hurtowego - pojawiły się już na rynku platformy ułatwiające dotarcie do klienta poprzez internet/mobile, zapraszam na hurtum.pl!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.