17.08.2016/12:40

Wielokanałowość - opcja czy konieczność sieci handlowych?

"Wielokanałowość - opcja czy konieczność sieci handlowych?", wykład w ramach cyklu "Nowoczesne Metody Zarządzania w handlu", zorganizowanego wspólnie przez Grupę Muszkieterów oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, wygłosił Piotr Szczerba, Manager ds. Nowych Technologii Intermarche.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Alicja Kubiak Hurtum.pl 26.08.2016

    Wielokanałowość to również przyszłość dla handlu hurtowego - pojawiły się już na rynku platformy ułatwiające dotarcie do klienta poprzez internet/mobile, zapraszam na hurtum.pl!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.