02.08.2016/12:45

Wiewiórka.pl rozwija współpracę ze sklepami „Top Market” i „Piotr i Paweł”

Wiewiórka.pl największy ogólnopolski e-skup surowców wtórnych, konsekwentnie buduje sieć partnerów stacjonarnych. Po uruchomieniu współpracy z sieciami „Minuta8”, oraz 1 minute Grupy Eurocash, kontenery firmy pojawiły się również w warszawskich sklepach z szyldem „Top Market”.

W sześciu placówkach tej sieci klienci mogą zostawiać zużyte baterie oraz telefony komórkowe. Dodatkowo sklepie przy ulicy Pod Bateriami 50 oraz Bielawska 2 postawiono kontener do zbiórki odzieży oraz tekstylia. Pojemniki Wiewiórka.pl są również od czerwca br. dostępne dla klientów sklepu przy Al. Krakowskiej 274. Firma nawiązała również współpracę z siecią „Piotr i Paweł”, gdzie pojemniki pojawiły się w pierwszej placówce przy Al. Komisji Edukacji Narodowej w Warszawie.

- Warszawa jest jednym z naszych macierzystych rynków, gdzie najłatwiej nam pokazać korzyści, jakie dzięki współpracy z nami mogą odnieść sieci detaliczne – mówi Zbigniew Stawinoga, prezes Wiewiórka.pl. - Dzięki kolejnym placówkom skupionym w sieciach detalicznych zyskujemy bardzo dobrą bazę do zwiększenia naszej obecności w najlepszych sklepach w całej Polsce – dodaje.

Przypomnijmy, że w ostatnich dniach czerwca br. firma rozpoczęła pilotażowe programy w placówkach sieci „Minuta 8” oraz nawiązała współpracę ze sklepami sieci 1minute Grupy Eurocash. Kontenery lub pojemniki Wiewiórka.pl są też dostępne w wybranych sklepach Auchan. W ostatnim czasie firma pojawiła się również w centrum handlowym M1, w Markach, przy ul. Piłsudskiego 1.

Współpraca z sieciami detalicznymi koncentruje się na zbieraniu zepsutych telefonów, zasilaczy i baterii, lub elektrośmieci. Są to często kłopotliwe dla mieszkańców surowce, których ekologiczne pozbycie się nastręcza dużo trudności. Dzięki współpracy ze sklepami, klienci zyskują możliwość pozbycia się niechcianych rzeczy, co jak pokazują badania – często jest pretekstem do zrobienia zakupów lub poznania nowego sklepu, czy punktu handlowego.

– Coraz częściej, to nie nasi handlowcy przekonują ajentów poszczególnych punktów, ale same placówki szukają możliwości nawiązania z nami współpracy, bo dostrzegają szereg korzyści dla siebie i swoich klientów. Nie bez znaczenia jest również nasze zaangażowanie zarówno we wzrost świadomości ekologicznej Polaków, ale również szereg akcji charytatywnych, jakie wspieramy organizując poszczególne zbiórki – podsumowuje Stawinoga.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.