05.10.2020/08:21

Wildberries debiutuje z platformą e-sprzedażową na Ukrainie

Rosyjska platforma e-commerce Wildberries, która w ubiegłym roku weszła do Polski, pojawiła się 21 września na Ukrainie - donosi "Intellinews". To już ósmy rynek, na którym obecny jest detalista należący do najbogatszej kobiety w Rosji, Tatiany Bakalczuk.

Co ciekawe, za zarządzanie platformą na rynku ukraińskim nie będzie odpowiadać ani oddział specjalnie powołany dla tego kraju, ani rodzimy, rosyjski, lecz... oddział polski. Wildberries działa w Polsce, Rosji, na Ukrainie, Białorusi, Słowacji, w Armenii, Kazachstanie i Kirgistanie.

Ukraińscy klienci w Wildberries - poprzez aplikację lub stronę internetową - będą mogli kupić 3 mln produktów, w tym artykuły rosyjskie. Zakupy dostarczone zostaną w 10-12 dni do jednego z 8 tys. stacjonarnych punktów odbioru lub bezpośrednio do domu klienta.

A jak wyglądają plany rozwoju Wildberries w Polsce? Na platformie mają się pojawić m.in. produkty spożywcze krajowych i światowych producentów. Kliknij i przeczytaj, co zdradził nam na ten temat Wiaczesław Iwaszczenko, dyrektorem ds. rozwoju Wildberries.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także