17.11.2019/08:48

Winston Churchill w reklamie z okazji 100-lecia Tesco

Sieć Tesco przygotowała kampanię reklamową związaną z obchodami setnej rocznicy swojego istnienia na rynku. Spoty emitowane będą w Wielkiej Brytanii, w okresie przedświątecznym, począwszy od tej niedzieli.

Główna reklama w ramach kampanii ma podkreślać rolę Tesco w "dostarczaniu Świąt Bożego Narodzenia narodowi przez ostatnich 100 lat". Głównym bohaterem spotu jest kurier Tesco o imieniu Joel, który przenosi się w czasie.

Jak zauważa "Retail Gazette", reklama Tesco inspirowana jest filmem "Powrót do przyszłości". Kurier Tesco z dostawą zamówienia ze sklepu udaje się m.in. na londyńską Downing Street 10, gdzie mieści się siedziba rządu Zjednoczonego Królestwa i biuro premiera. Joel dostarcza produkty samemu Winstonowi Churchillowi.

Po kolejnych przenosinach w czasie, kurier Tesco pojawia się w środku odcinka popularnego w latach 80. i 90. brytyjskiego programu telewizyjnego "Bullseye".

Brytyjskie media donoszą, że kampania marketingowa Tesco związana ze 100-leciem istnienia sieci odbędzie się ze sporym rozmachem, choć sieć nie ujawnia związanych z nią kosztów. Nie wiadomo jednak, czy świętowania nie popsuje detaliście konkurent w postaci Sainsbury's. Tak się bowiem składa, że sieć ta działa na rynku równo od 150 lat.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.