18.01.2014/16:04

Wirtualny sklep w warszawskim metrze

Gdy w 2011 roku w Seulu Tesco otworzyło pierwszy na świecie wirtualny sklep w metrze, opisywano go w konwencji handlowego science fiction. Kto mógł się wtedy spodziewać, że dwa lata później podobny koncept pojawi się w Warszawie. I zwiększy sprzedaż niektórych produktów spożywczych nawet o 1000 proc.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.