21.03.2020 / 09:40
StoryEditor

Witamina C lekiem na koronawirusa? Jerzy Zięba się doigrał. Biedronka, Carrefour i Allegro wycofują jego publikacje

(screen YouTube.com)
„Zdrowie bez leków” to czasopismo, w którym publikuje swoje teksty Jerzy Zięba. Biedronka i Carrefour usunęły go ze swojej oferty, a Allegro blokuje oferty z jego książkami. Wszystko przez kontrowersyjne porady Zięby oraz naciski serwisu Cowzdrowiu.pl, aby nie rozpowszechniać pseudonaukowych treści, zwłaszcza w czasach pandemii.

„Zdrowie bez leków”, jak sama nazwa wskazuje, to pismo o naturalnych metodach leczenia. Jednym z autorów jest Jerzy Zięba, który jest zwolennikiem „leczenia” różnych chorób wita...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2024 / 10:22
StoryEditor
Biedronka umacnia współpracę z lokalnymi dostawcami owoców i warzyw
W zeszłym roku Biedronka wzmocniła swój program dla lokalnych producentów owoców i warzyw (fot. Biedronka)
W zeszłym roku Biedronka wzmocniła swój program dla lokalnych producentów owoców i warzyw, aby mogli dostarczać swoje produkty do sklepów lub centrów dystrybucyjnych zlokalizowanych blisko obszaru produkcyjnego. W 2023 r. inicjatywa ta zapewniła relacje handlowe z około 200 dostawcami, którzy dostarczyli ponad 123 tys. ton owoców i warzyw, o 36 tys. więcej niż w 2022 r.

Jeronimo Martins podaje w raporcie rocznym, że wśród dostawców Biedronki jest obecnie ponad 60 gospodarstw rodzinnych. Firma podkreśla, że w od 2020 roku skróciła terminy płatno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2024 / 16:28
StoryEditor
Jakie technologie Frisco wykorzystuje w nowym centrum dystrybucyjnym?
Nowy magazyn Frisco pod Lesznowolą działa już pełną parą (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Po rozruchu, od początku grudnia nowy magazyn Frisco pod Lesznowolą działa już pełną parą. Firma zoptymalizowała procesy logistyczne, lepiej zarządza zapasami i zmniejszyła koszty kompletacji zamówień.

Nowy magazyn Frisco, już drugi w aglomeracji warszawskiej, jest ulokowany na terenie Parku Logistycznego P3 Warsaw I w Marysinie, w gminie Lesznowola. Magazyn ma powierzchnię 1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2024 12:45