12.06.2017 / 19:53
StoryEditor

Wkrótce wygaśnie pozytywny wpływ programu Rodzina 500+ na dynamikę konsumpcji

Biorąc pod uwagę napływające w ostatnim czasie dane dotyczące realnej sfery gospodarki, jak i tendencje sygnalizowane w badaniach koniunktury, eksperci Credit Agricole Bank Polska zrewidowali swoje prognozy makroekonomiczne. Oczekują, że tempo wzrostu PKB w 2017 r. wyniesie 4,0 proc. r/r (3,8 proc. przed rewizją), a w 2018 r. będzie równe 3,7 proc. (poprzednio 3,4 proc.).

Scenariusz makroekonomiczny Credit Agricole Bank Polska nie uległ znaczącym zmianom w porównaniu do ostatniej prognozy. Eksperci oczekują, że w II kw. br. tempo wzrostu PKB obni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2025 / 10:18
StoryEditor
Chipsy Lay’s na nowo! PepsiCo. wprowadza nowy wizerunek marki
Chipsy Lay‘s wprowadzają zmiany w wizulaizacji i logo marki

Koncern PepsiCo, właściciel marki Lay’s globalnego lidera wśród chipsów ziemniaczanych przedstawił największą zmianę identyfikacji wizualnej w historii, rozpoczynając nową erę marki. Nowy wizerunek - jak zapewnia firma - inspirowany jest drogą ziemniaków - od pola do paczki.

Odświeżone opakowanie chipsów Lay’s podkreśla stosowanie wysokiej jakości składników, zapewniających ceniony przez konsumentów smak. Na poszczególnych rynkach zmiana wprowadzana...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2025 / 13:41
StoryEditor
Action skusiło już 10 mln klientów! Nowa seria zabawek podbije ten wynik?
Aplikacja Action z 10 mln pobrań i nowymi funkcjami. Sieć wprowadza też nową serie zabawek Mini Matters (fot. Action)

Aplikacja Action pobrana już 10 mln razy! Sieć idzie za ciosem i wprowadza nowe funkcjonalności, m.in. listy życzeń ułatwiające zakupy. Do tego rozwija kultową serię zabawek Mini Matters w niskich cenach. Czy te zmiany przekonają klientów i sprawią, że jeszcze częściej będą odwiedzać sklepy Action?

W artykule przeczytasz:

Aplikacja Action pobrana już przez 10 mln klientów

Nowa funkcja aplikacji Action ułatwia wspólne zakupy

Action wprowadza nową serię zabawek Mini ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. październik 2025 22:34