09.06.2016 / 13:01
StoryEditor

Właściciel Biedronki będzie hodować ryby

Sklep sieci Biedronka w Pszczółkach (fot. Jeronimo Martins Polska)
Grupa Jeronimo Martins (JM), operator polskiej sieci sklepów Biedronka, zawarła w czwartek porozumienie ze spółką Marisland w sprawie zainicjowania wspólnej hodowli rybnej. Jak ujawniła Rita Fragoso, rzecznik prasowa JM, obie strony zobowiązały się do utworzenia firmy, która zarządzać będzie zakładem usytuowanym na Maderze, portugalskiej wyspie u północno-zachodnich wybrzeży Afryki.

Nowe joint-venture będzie przedsięwzięciem dwóch spółek: Jeronimo Martins Agro-alimentar oraz Marisland-Madeira Mariculture, działającej w branży rybnej od ponad 20 lat. Łącznie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 12:45
StoryEditor
Podwyżka "podatku cukrowego" spowoduje kryzys branży napojowej i wzrost cen na półkach. KUPS bije na alarm
KUPS szacuje, że podniesienie ”podatku cukrowego” spowoduje wzrost cen napojów o 9 do blisko 20 proc. (fot. Shutterstock)

Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) stanowczo protestuje przeciwko planowanemu, drastycznemu podniesieniu stawek tzw. opłaty cukrowej. Organizacja przekonuje, że podwyżki zagrożą całej branży napojowej, konsumentom i gospodarce rolnej. W praktyce przyczynią się do wzrostu cen napojów, ograniczenia konkurencyjności polskich firm i spadku dochodów sadowników oraz przetwórstwa owocowo-warzywnego.

Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) przekonuje, że podniesienie stawek tzw. opłaty cukrowej – wbrew argumentom rządzących – nie przyczyni się do poprawy zdrow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2025 / 10:02
StoryEditor
Każdy może mieć swój sklep Dino. Wystarczy trochę ponad 100 zł
Sklep sieci Dino (fot. Dino)

W sklepach Dino pojawił się zestaw, na który wielu fanów klocków niecierpliwie czekało. Współpraca marki z COBI ponownie przyniosła efekt, który może zainteresować zarówno kolekcjonerów, jak i miłośników modeli.

Bez wcześniejszych zapowiedzi do sprzedaży trafił najnowszy zestaw klocków przygotowany przez COBI specjalnie dla Dino. To kolejna po ubiegłorocznej ciężarówce propozycja stworz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. listopad 2025 10:34