20.11.2019/21:06

Właściciel Biedronki ujawnia kulisy wieloletniego sporu ze Stowarzyszeniem Stop Wyzyskowi [TYLKO U NAS]

Stowarzyszenie „Stop Wyzyskowi Biedronka” skierowało wczoraj do UOKiK swoje „„stanowisko w sprawie uwidaczniania w sklepach sieci niższych cen przy produkcie, a następnie naliczania wyższych cen w kasie”. Zarzuca w nim sieci realizowanie z premedytacją strategii maksymalizacji zysku „poprzez wykorzystanie nieświadomości konsumentów”. Jeronimo Martins Polska wyraża „najwyższe zdumienie i oburzenie” tymi zarzutami i przedstawia argumenty, które rzucają nowe światło na trwający od lat spór.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • wysoki koszt niskich cen 21.11.2019

    bezsprzecznie dyskontują koszty (dyskont) głównie poprzez utrzymywaniu bardzo ograniczonego personelu na sklepach, obroty per sklep w tym formacie sklepów największe na rynku (55 mld / 3000 = 18,3 mln!)... i jedyne czego nie robią to nie zwiększają zatrudnienia od początku funkcjonowania na rynku. Ot sukces codziennie niskich cen to sukces codziennie niskich kosztów a to oznacza codziennie dużo pracy dla codziennie ograniczonej kadry. Proste.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.