02.02.2016 / 12:52
StoryEditor

Właściciel Biedronki uruchomił sprzedaż online

Recheio - hurtownia, fot. Jeronimo Martins ()
Grupa Jeronimo Martins zainaugurowała sklep online w ramach swojej sieci cash and carry Recheio. Realizacja zakupów możliwa jest po wcześniejszym zarejestrowaniu się na stronie www.recheio.pt i wprowadzeniu imienia i nazwiska, numeru telefonu, a także numeru identyfikacji podatkowej konsumenta.

Na internetowym portalu można zamawiać produkty w ciągu całej doby. Oferta podzielona została na dziesięć sekcji towarowych, m.in. mrożonek, napojów, środków higieny i chemii go...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Łukasz Stępniak
10.12.2025 / 20:55
StoryEditor
Dentsu do MyShopTV. Igor Ruczyński ma zbudować nową generację retail mediów
Igor Ruczyński ma zbudować nową generację retail mediów w MyShopTV

Igor Ruczyński, ekspert z obszaru integracji mediów, danych i technologii, dołączył do MyShopTV jako Integrated Media & Data Director. Wcześniej odpowiadał w Dentsu Polska za transformację customer journey oraz rozwój oferty retail media. W MyShopTV ma zająć się tworzeniem zintegrowanych rozwiązań mediowych oraz budową standardów pomiaru, raportowania i optymalizacji kampanii.

Zarząd firmy MyShopTV podkreśla, że oczekuje od niego precyzyjnego dopracowania oferty Integrated Media & Data – tak, aby była w pełni zrozumiała i użyteczna dla sieci handlowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.12.2025 / 09:27
StoryEditor
KE dołoży rekordowe 205 mln euro do działań promujących unijną żywność
Komisja Europejska chce promować unjiną żywność wysokiej jakośc (fot. Canva)

W 2026 r. Komisja przeznaczy 205 mln euro na współfinansowanie działań promocyjnych na rzecz zrównoważonych i wysokiej jakości unijnych produktów rolno-spożywczych w Unii Europejskiej i na całym świecie. To najwyższy w historii przydział środków przeznaczonych na zwiększenie świadomości konsumentów na temat europejskich produktów rolnych i systemów jakości.

Do 160 mln euro zostanie wypłacone w formie dotacji na współfinansowanie programów przez grupy producentów i inne organizacje zajmujące się handlem produktami rolno-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. grudzień 2025 19:05