12.07.2020/11:20

Właściciel marki Coccodrillo zyskuje w kanale e-commerce

Grupa CDRL właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik podsumowała sprzedaż w II kwartale 2020 r. Spółka wygenerowała 85,22 mln zł przychodów w obu markach, o 21 proc. mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. 

Pomimo niższych przychodów spowodowanych w główniej mierze mniejszym zainteresowaniem konsumentów ubraniami, odzieżowa firma odnotowuje rekordowe wyniki w kanae e-commerce. W II kw. 2020 r. wpływy z tytułu sprzedaży w polskim sklepie internetowym wzrosły o 165 proc. r/r. 

- Biorąc pod uwagę sytuację gospodarczą i społeczną, w jakiej przyszło nam prowadzić biznes zarówno w kraju jak i na świecie, jesteśmy umiarkowanie zadowoleni z osiągniętych rezultatów w II kwartale 2020 r. Wpływ na wyniki z ostatnich miesięcy miało ograniczenie działalności galerii handlowych – w marcu i kwietniu większość polskich sklepów stacjonarnych nie funkcjonowała, a po ich otwarciu obserwujemy istotnie mniejszy ruch. Na znaczeniu cały czas zyskuje kanał e-commerce – przewidujemy, że tendencja wzrostowa sprzedaży w Internecie będzie utrzymywać się w kolejnych miesiącach – komentuje Marek Dworczak, prezes CDRL.

Stacjonarne sklepy Coccodrillo osiągnęły przychody na poziomie 24,4 mln zł, o 37 proc. mniej nią w tym samym okresie 2019 roku. Działająca na Bioałorusi sieć sklepów Buslik w omawianym okresie wygenerowała 34,34 mln zł przychodów – jest to o 31 proc. mniej niż II kwartale ubiegłego roku. 

W minionym kwartale rekordową popularnością wśród klientów cieszył się kanał e-commerce. Polski sklep internetowy wygenerował 12,1 mln zł przychodów i jest to wynik wyższy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku o 165 proc. W tym czasie sklep internetowy sieci Buslik osiągnął przychody na poziomie 3,73 mln zł, co oznacza wzrost względem II kwartału 2019 roku o 144,7 proc. 

Narastająco, od stycznia do końca czerwca Grupa CDRL wygenerowała 181,3 mln zł przychodów. Jest to wynik niższy od ubiegłorocznego o 15,8 proc.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.