09.08.2016/17:04

Włoski Lidl stworzył aplikację dla marki własnej Cien

Cien APPeal, aplikacja dostępna w Google Play i App Store dedykowana jest marce własnej dyskontera Cien – donosi ESM Magazine.


Aplikacja jest darmowa i pozwala na mobilny dostęp do dwóch sekcji. Pierwsza zawiera informacje na temat około 200 kosmetycznych produktów Cien, dostępnych we włoskich Lidlach, druga to porady znanej w Italii blogerki Chiary Facchetti.

Lidl zachęca do używania aplikacji w dyskontach – po zeskanowaniu aparatem smartfonu kodu kreskowego, na telefonie wyświetlą się informacje na temat produktu. Aplikacja pozwala także użytkowniczkom dzielić się opiniami na temat produktów. Na razie aplikacja dostępna jest jedynie w języku włoskim. Marka własna Cien obecna jest także w polskich Lidlach.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.