16.11.2018/10:06

Woda Jurajska zwiększa sprzedaż

Jurajska rośnie w siłę i wzmacnia swoją pozycję w kategorii wód butelkowanych w Polsce – czytamy w „Pulsie Biznesu”.

Jurajska może się pochwalić wysokim wzrostem sprzedaży i rozwojem dystrybucji w ciągu ostatnich lat. Jak czytamy w "Pulsie Biznesu" woda z głębi Jury — to odpowiedź na nowe prozdrowotne trendy konsumenckie, skupiające się wokół natury, lokalnego pochodzenia i wysokiej jakości.

Jurajska to polska firma, która rozwija się stabilnie od prawie 60 lat. W tym roku osiągnęła szczególnie dobre wyniki, rosnąc znacznie szybciej niż cały rynek kategorii wody butelkowanej. Na koniec sezonu 2018 dynamika sprzedaży Jurajskiej była dwa razy wyższa niż całego rynku, a firma odnotowała na koniec września rekordowy wzrost sprzedaży ilościowej i wartościowej w historii swojej działalności.

Więcej w „Pulsie Biznesu”

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.