05.08.2020/09:56

Wojciech Grzeszczak, Elita Kupców: W czasie pandemii sklepy Limonka notują wzrost sprzedaży

Pomorska sieć sklepów detalicznych Limonka działa od stycznia 2015 r. Licząca się w regionie organizacja wypracowała oryginalną filozofię działania, której bodaj najciekawszym elementem jest brak jakichkolwiek opłat dla partnerów z tytułu funkcjonowania w sieci. O modelu biznesowym i dokonaniach Elity Kupców, o wieloletniej współpracy z Grupą Chorten, a także o funkcjonowaniu w czasach pandemii koronawirusa i planach na najbliższą przyszłość opowiada portalowi wiadomoscihandlowe.pl Wojciech Grzeszczak, prezes zarządu i dyrektor handlowy spółki.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.