25.05.2023 / 16:01
StoryEditor

Wojciech Kamiński, Maxi Zoo na Retail Trends 2023: Trzeba wykorzystywać szanse. Nie rezygnujemy z inwestycji

Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Na początku roku Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska, zapowiadał, że jego sieć uruchomi w tym roku 30 sklepów. Mimo trudnych warunków rynkowych, nadal podtrzymuje tę prognozę. – Realizacja planu na ten rok idzie dobrze, ale wymaga niesamowitego wysiłku i ogromnej elastyczności – zaznaczył Wojciech Kamiński w trakcie debaty „Zarządzanie inwestycjami w czasach kryzysu kosztowego” na kongresie Retail Trends 2023.

Dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska zwrócił uwagę, że szczególnie problematyczne jest obecnie dla jego firmy pozyskiwanie atrakcyjnych lokalizacji pod nowe sklepy. Sieć in...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.06.2025 / 19:20
StoryEditor
Prognoza Trendów Beauty 2025: Zalando "Beauty in Brief" – Klucz do równowagi i autentyczności

Zalando, opierając się na danych od ponad 52 milionów klientów w Europie, prezentuje raport "2025 Beauty in Brief", który rzuca światło na nadchodzące trendy w branży beauty.

Zdaniem ekspertów Zalando rok 2025 to odejście od pogoni za ideałem na rzecz równowagi, gdzie pielęgnacja staje się narzędziem do osiągnięcia wewnętrznego spokoju, dobrostanu e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 12:43
StoryEditor
Mała Żabka, wielkie zmiany! Małe sklepy potrafią zmieniać życie ludzi i rzeczywistość
Silent disco, joga na plaży, treningi boksu i warsztaty pierwszej pomocy, to tylko kilka z wielu projektów, których realizację sfinansowała Żabka Polska z drugiej edycji programu grantowego ”Dobre Życie”.

Żabka Polska ruszyła właśnie z realizacją projektów z drugiej edycji programu grantowego „Dobre Życie”, który wspiera inicjatywy społeczne inicjowane przez lokalnych przedsiębiorców, prowadzących sklepy pod zielonym szyldem. Wśród tegorocznych projektów znalazły się: silent disco, joga na plaży, treningi boksu i warsztaty pierwszej pomocy.

Żabka ponownie oddaje głos lokalnym przedsiębiorcom, którzy najlepiej znają potrzeby okolicznych mieszkańcom. “Projekty, które łączą ludzi i odpowiadają na potrzeby najbliższego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2025 00:20