Wojciech Łubieński wiceprezesem sieci Aldi w Polsce
Wojciech Łubieński wiceprezesem i zastępcą dyrektora zarządzającego sieci dyskontów Aldi w Polsce. Łubieński będzie wspierał Oktawiana Torchałę obecnego prezesa i dyrektora generalnego niemieckiej sieci dyskontów w na naszym rynku.
Pozostało jeszcze 67% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
20.12.2019
Brawo! Ten alians musi okazać się sukcesem. Świetny manager o profilu idealnym dla specyfiki niemieckiego kapitału.
-
19.12.2019
Hehe, fajnie tak samemu o sobie pisac ;) A Super Pharm jest obecnie najmniej atrakcyjna siecia apteczno-drogeryjna. Drozyzna, kolejki, nieciekawy asortyment dostepny w kazdym Rossmanie. Jedyne, co ratuje ich wyniki to obecnosc w duzych galeriach
-
19.12.2019
Niewątpliwie wzmocnienie Team Management Aldi. Wojciech Łubienski wprowadził Super-Pharm na wyższy poziom operacyjny organizacji wzmacniając zarządzanie operacyjne, ale przede wszystkim zbudował struktury nowoczesne i odpowiadające dzisiejszemu trudnemu rynkowi retail w Polsce. Możemy się spodziewać bardzo aktywnych działań Aldi w najbliższym czasie w obszarze optymalizacji operacyjnej. Bądźcie to niewątpliwie widoczne.
1