05.10.2020/08:45

Wszyscy w branży handlowej chcą być Polakami [FELIETON]

Polscy konsumenci deklarują przywiązanie do rodzimych marek i chcą, żeby dominowały na sklepowych półkach. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzą sieci handlowe – również z zagranicznym kapitałem – licytując się, która z nich jest bardziej propolska, patriotyczna, regionalna i troszcząca się o rolników oraz o lokalnych dostawców.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • kk&d 07.10.2020

    dumni z tego co nasze? tzn. niemieckie? portugalskie? angielskie? powinno być "dumni z tego co wasze" bo tym tropem to w polskich przecież salonach samochodowych \ merdedesy będą miały naklejki Teraz Polska, Volkswagen "Dziedzictwo Kulturalne Polski", a Audi "Doceń Polskie"

  • Wiem, portal branżowy.. 05.10.2020

    Żeby procesu nie było ;) Ale widzę redaktor hardy... Ale jak taki sklep w Lublinie stoi naprzeciwko obozu koncentracyjnego Majdanek to skojarzenia narzucają się same...Ciekawe czy jak centrala wizytuje to zagląda naprzeciwko...

  • Kuba 05.10.2020

    "wyjątkową jakość naszej żywności " no tak olej palmowy, cukier i masa innego syfu... Osobiście unikam produktów z Polski.

  • El 05.10.2020

    Świetny tekst w punkt.

  • zatroskany 05.10.2020

    Pan Redaktor chyba trochę odpłynął do krainy marzeń sennych z tym tekstem.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także