02.10.2019/14:23

Agnieszka Górnicka, prezes Inquiry: Wyjście Tesco z polskiego rynku w obecnej sytuacji jest prawdopodobnie decyzją bez powrotu

Globalne wyniki Tesco, a zwłaszcza wzrost o 0,1 proc. w pierwszej połowie roku, wskazują, że sieć nie może odzyskać impetu do rozwoju. W Europe Środkowej, a szczególnie w Polsce, sytuacja jest jeszcze trudniejsza – wskazuje Agnieszka Górnicka, prezes agencji Inquiry.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • C4 Fan 11.10.2019

    Komentarz Pani Prezes jest jednym z tych w stylu, "nic mądrego nie mam do powiedzenia, ale i tak powiem bo Tesco to teraz gorący temat, wiec trochę sie ogrzeję". Czasami lepiej nic nie mówić, Pani Prezes.

  • otworzCIeoczy 07.10.2019

    Komentarz z tzw pupy. Niby jest ale kompletnie nic nowego nie mówi.

  • Wieszcz 03.10.2019

    Takie komentarze nic nie wnoszą. Koncepcja"sklepów kompaktowych" pojawia się tam gdzie firma przegrywa z konkurencją i wystarczy porównać z sklepami Auchan tam nie ma koncepcji zwijania się.. Patrz sklep w Piasecznie i innych.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.