05.12.2016/10:16

Wyniki Amazona w Polsce rozczarowują

W październiku Amazon zdecydował się na połowiczny debiut w naszym kraju – udostępnił swój niemiecki serwis z przetłumaczonymi opisami i obsługą klienta w języku polskim. Zdaniem ekspertów w takim modelu działalności Amazon nie ma szans na walkę z konkurencją.

W październiku Amazon zdecydował się na połowiczny debiut w naszym kraju – udostępnił swój niemiecki serwis z przetłumaczonymi opisami i obsługą klienta w języku polskim. Zdaniem ekspertów w tak

Z danych firmy Gemius przygotowanych dla „Rzeczpospolitej", wynika, że w październiku stronę Amazon.de odwiedziło ponad 600 000 użytkowników z Polski, ponad dwukrotnie więcej niż miesiąc wcześniej. Wzrost wydaje się duży, ale zdaniem ekspertów, to rozczarowujące wyniki. Rynkowy lider e-handlu w Polsce, serwis Allegro, odwiedziło w tym czasie prawie 16 mln użytkowników.

Zdaniem gazety niewiele wskazuje, że największy e-sklep na świecie, będzie mógł się skutecznie włączyć się do walki o polski rynek. Amazon nie udostępnił w Polsce lubianych przez klientów takich opcji jak możliwości rozmowy ze sprzedawcą, dostawy za pobraniem czy szybkiego przelewu z polskiego konta. Sieć liczy euro także po zawyżonym, niekorzystnym dla Polaków kursie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.