10.11.2016/09:10

Wyniki Eurocash za III kwartał 2016 r.: sprzedaż rośnie, zysk netto niższy o 15 proc.

Zwraca też uwagę na kontynuację rozwoju innowacyjnych formatów sprzedaży detalicznej pod takimi markami jak Kontigo, abc na kołach, 1minute czy Duży Ben, którego celem jest udostępnienie klientom Grupy Eurocash nowych możliwości rozwoju i zapewnienie dodatkowych form konkurowania z dyskontami.

– Inwestycje te obciążają tegoroczne wyniki Grupy Eurocash, czego efektem jest niższa niż przed rokiem rentowność na poziomie EBITDA, ale jesteśmy przekonani, że przyniosą one pozytywne długofalowe rezultaty. Utwierdza nas w tym fakt, że innowacje te są doceniane przez naszych klientów, którzy licznie dołączają do wspieranych przez nas sieci partnerskich i franczyzowych lub kontynuują z nami współpracę – stwierdza  dyrektor finansowy Grupy Eurocash.

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Wspierane przez Eurocash sieci franczyzowe i partnerskie zrzeszają blisko 14 tys. niezależnych sklepów działających pod takimi markami jak abc, Groszek, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Euro Sklep czy Gama.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.