21.01.2019/00:00

Wystartowała kolejna duża kampania Almette

Rozpoczęła się nowa kampania Almette, w której ich producentem, firma Hochland Polska, podkreśla walory serków - naturalnych, delikatnych i puszystych.

Kampania pod hasłem „100% przyjemności, którą poczujesz wszystkimi zmysłami” to nowa odsłona komunikacji marki Almette. W spocie pojawia się motyw bajki „Czerwony Kapturek”, który został tu wykorzystany w lekkiej formie i służy podkreśleniu charakteru serka Almette.

Spotom telewizyjnym towarzyszyć będzie szeroka komunikacja digitalowa. W jej ramach zostały przygotowane dedykowane video, które są przedłużeniem komunikacji w TV. Dodatkowo, kampania 100% przyjemności obejmie media społecznościowe oraz prasę handlową i działania PR.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.