16.10.2020/09:26

X5 zwiększył sprzedaż o ponad 15 proc. w trzecim kwartale

X5 Retail Group, lider rosyjskiego rynku detalicznego, który obsługuje sieci Pyaterochka, Perekrestok i Karusel, ogłosił wstępną skonsolidowaną sprzedaż detaliczną netto i wyniki operacyjne za trzeci kwartał bieżącego roku.

W III kw. 2020 r. całkowita sprzedaż detaliczna netto X5 wzrosła o 15,4 proc. rok do roku. Jednocześnie wartość sprzedaży like-for-like wzrosła o 6,9 proc.

Sprzedaż detaliczna netto dla głównych formatów X5, czyli sieci Pyaterochka i Perekrestok, wzrosła odpowiednio o 18,4 proc. i 18,7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2019 r.

W komentarzu do wyników rosyjski operator zaznacza, że obecnie konsumenci odwiedzają sklepy rzadziej niż przed pandemią, ale robią większe zakupy. Firma podkreśla, że nadal rośnie we wszystkich formatach detalicznych, jednak do wzrostu sprzedaży najmocniej przyczynił się segment sklepów proximity.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także