29.01.2020 / 19:04
StoryEditor

Yandex, rosyjski Google, rozwija w Moskwie usługę dostaw spożywczych w... 15 minut

Biznesowa dzielnica Moskwy (fot. Pixabay CC0)
Yandex, największa rosyjska firma technologiczna, wdrożyła serwis online, który dostarcza zamówienia produktów spożywczych, złożone na terenie Moskwy, w czasie do… 15 minut. Usługa opiera się na kurierach rowerowych i gęstej sieci malych magazynów logistycznych – informuje PYMNTS.

Yandex rozpoczął sprzedaż żywności zamówionej online z dostawą do domu w ubiegłym roku. Początkowo firma korzystała z zaopatrzenia w sieci Metro AG. Zorientowała się jednak, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.10.2025 / 09:22
StoryEditor
Gerald Schönbucher, CEO Kaufland E-commerce: Chcemy być najlepszą platformą dla polskich sprzedawców
Gerald Schönbucher, CEO Kaufland E-commerce (fot. LinkedIn)

- Sztuczna inteligencja jest interesującym czynnikiem w e-commerce, dlatego będziemy ją nadal badać i rozwijać. Widzimy ogromny potencjał, szczególnie w różnych obszarach związanych z automatyzacją - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Gerald Schönbucher, CEO Kaufland E-commerce.

Jakie były wyniki uruchomienia Kaufland Marketplace? Czy były znacząco wyższe niż początkowe założenia? Co przyczyniło się do tego sukcesu i jak firma planuje wykorzystać go w d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 09:57
StoryEditor
Furgonetka wprowadza nową usługę. Obsłuży zwroty towarów, nawet jeśli nie robi tego sklep
Furgonetka obsłuży zwroty w e-commerce (fot. Materiał Partnera)

Usługa Zwroty Zakupów od Furgonetka.pl pomoże oddać rzeczy zakupione przez internet, nawet jeśli dany sklep nie ma własnego systemu zwrotów. W jaki sposób konsumenci będą mogli z niego skorzystać?

Przedstawiciele operatora logistycznego podkreślają, że zgodnie z raportem „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025”, opracowanym już po raz dziesiąty przez Izbę Gospodarki Elektron...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. październik 2025 10:09