02.05.2021 / 10:41
StoryEditor

Youtuber Kacper Linczewski przegrał proces o zniesławienie z firmą sprzedającą kosmetyki. Zapowiada apelację

Kacper "Shaitan" Linczewski, youtuber prowadzący kanał "Okiem Kosmetologa", przegrał proces z firmą sprzedającą azjatyckie kosmetyki Skin79. Za zniesławienie firmy został wskazany na karę ograniczenia wolności - donosi Money.pl, podkreślając, że wyrok jest nieprawomocny, a Linczewski zapowiedział apelację.

Firma wniosła pozew przeciwko youtuberowi po tym, jak określił on produkty Skin79 w jednym z materiałów wideo opublikowanych w internecie mianem "śmieci". 28 kwietnia br. Sąd Re...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2025 / 10:08
StoryEditor
Kaufland zyskuje wsparcie ze strony trzech sieci handlowych
Dzięki rozbudiwie Ozimska stała się największym parkiem handlowym w Opolu i okolicy (fot. materiały prasowe)

Zakończyła się rozbudowę parku handlowego Ozimska Park w Opolu. Dzięki tej inwestycji w obiekcie mogły zaistnieć sklepy trzech sieci, które uzupełniając ofertę kompleksu handlowego dodatkowo zwiększą ruch klientów przy takich sklepach jak Kaufland, Jula czy Media Expert.

Rozbudowa parku handlowego Ozimska sprawiła, że w obiekcie pojawiło się 12 tys. mkw. nowej powierzchni najmu. Jego całkowita powierzchnia wzrosła tym samym do ponad 18 mkw., co ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 17:22
StoryEditor
Oto i on - Rossmann otworzył swój dwutysięczny sklep w Polsce. “Przytulna łazienka zamiast hali sprzedaży” [GALERIA]
Rossmann nr 2000 w Łodzi (fot. Marzena Szulc)

Lider polskiego rynku drogeryjnego sięga po kolejny kamień milowy. Tym razem uruchomił w Łodzi drogerię numer dwa tysiące. To sklep w zupełnie nowym formacie.

Przedstawiciele detalisty podkreślają, że zależało nam na tym, aby zbudować drogerię, w której doświadczenie zakupowe klienta wyraźnie różni się od tego znanego z innych miejsc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. październik 2025 07:22