29.05.2017 / 19:12
StoryEditor

Z Tesco Polska na szefa sieci sklepów dyskontowych. Tomasz Waluś prezesem TXM

Tomasz Waluś, prezes zarządu TXM S.A. (linkedin)
Rada nadzorcza TXM podjęła decyzję o odwołaniu dotychczasowego i powołaniu nowego zarządu. Funkcję prezesa powierzono Tomaszowi Walusiowi. Do składu zarządu powołani zostali także Marcin Łużniak oraz Krzysztof Tomczyk.

Rada nadzorcza TXM w dniu 29 maja br. podjęła decyzję o odwołaniu dotychczasowego zarządu TXM w składzie Lech Przemieniecki (prezes), Robert Kwiecień (wiceprezes) oraz Krzysz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 15:17
StoryEditor
Frisco chce zdobyć na wszystkich swoich rynkach taką mocną pozycję, jaką ma w Warszawie
Frisco realizuje obecnie usługi na terenie pięciu największych ośrodków miejskich w Polsce (fot. materiały prasowe)

Spółka Frisco, w której 100 proc. udziałów ma Eurocash, twierdzi, że wyszła na pozycję lidera rynku e-grocery w Polsce. Jakie inne “smaczki” znaleźliśmy w sprawozdaniu z działalności spółki za 2024 r.?

W całym 2024 r. (od 1 stycznia do 31 grudnia) spółka Frisco odnotowała przychody o wartości 561,6 mln zł, w tym przychody ze sprzedaży towarów w wysokości 531 mln zł oraz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2025 / 10:00
StoryEditor
Paul stawia już nie tylko na lotniska. Lagardère Travel Retail zmienia strategię marki
Lokal Paul (fot. materiały prasowe)

Lagardère Travel Retail po raz pierwszy wprowadza markę Paul poza strefy lotnisk i dworców. Nowa restauracja w warszawskim Royal Wilanów to nie tylko symbol jubileuszu, ale też istotna zmiana w strategii firmy. Czy ekspansja poza "travel retail" okaże się dla Paul krokiem w dobrą stronę?

Pod koniec czerwca w centrum biznesowym Royal Wilanów w Warszawie został otwarty pierwszy w Polsce lokal marki Paul zlokalizowany poza strefami lotnisk i dworców. Restauracja po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 06:20