04.10.2021/11:57

Nieudane wdrożenie aplikacji Lidla. Po negatywnych komentarzach sieć wycofała zmiany. Ale tylko chwilowo [TYLKO U NAS]

Lidl podpadł klientom po aktualizacji swojej aplikacji Lidl Plus. Okazało się, że posiadacze smartfonów ze starszymi systemem Android i iOS nie mogli z niej korzystać. Wielu klientów odebrało to jako dyskryminację i bezsensowne działanie niemieckiego dyskontera. Pytali, jaki jest sens robienia aplikacji, która wskazuje promocje na podstawowe artykuły spożywcze w dyskoncie, skoro korzystać z niej będą mogli tylko klienci ze smartfonami wartymi kilka tysięcy złotych, a więc tacy, których zapewne stać na zakupy bez promocji. Sieć przyznała się do błędu i wycofała ostatnią wersję aplikacji. Jednak tylko tymczasowo. Cała sprawa wygląda jak dobry przykład dla innych - tak tego nie róbcie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

13 komentarzy

  • Rich 11.09.2022

    Lidl i biedronka to badziewie. To samo tyczy się żabki. Ludzie gdzie wy kupujecie.

  • Marcinek 06.02.2022

    1Nie mam smartfona 2 trzeba mieć naladawany więc prąd też trzeba mieć 3wykupic dostęp do Internetu. 4 i jeszcze nosić to że sobą idąc po chipsy to co mam jeszcze zrobić .....bo jak nie to kara i ceny w gore . To sie nazywa rownosc i tolerancja

  • Nickt 07.10.2021

    W Polsce jest aż 55 mln telefonów i jakieś 5 mln tabletów. Policz to sobie. I czy naprawdę wierzysz w to, że tylko 2.5% użytkowników ma starsze systemy przy tej ilości urządzeń na rynku? Nonsens.

  • Zizu 07.10.2021

    @Nickt Pewnie ma sens, ale i tak tą apke mają zmienić na nowsza wersję, bo nie działała tylko u 2,5 proc. użytkowników...

  • Nickt 06.10.2021

    No i bardzo dobrze. W necie aż zawrzało, sam się zagotowałem też. Jak widać presja ma sens. Nawet apki bankowe pracują nadal na androidach 6 i 7, a tu pajace śmieszną apkę sklepową próbują pchać na 12. Tych pseudo developerów należałoby natychmiast zwolnić i podpisać umowę z jakąś normalną firmą. A ci co piszą, żeby sobie kupić nowy tel. za 200zł to niech się w głowę pukną - mam flagowca S7, działa perfekcyjnie, ma starego androida i brak do niego oficjalnych update'ów. Mam go wyrzucić i kupić cegłę za 200zł? Puknijcie się w głowę. Zwłaszcza, że poza apką Lidla wszystko inne działa i będzie działać.

  • Zizu 04.10.2021

    Ale bądźmy poważni. Nikt nie kupi sobie smartfona, jeśli go nie potrzebuję, nawet za te 200 zł, używanego, tylko po to, żeby zaoszczędzić kilka groszy na bułkach, kiełbasie na grilla czy soku marnej jakości, ew. nakupować taniej piwa w grillowej ofercie. To absurd. Łatwiej iść do innego sklepu i tyle

  • Egon 04.10.2021

    Android 5 czy 7, też mi problem, a jak dyskryminowani są ci co mają tylko stacjonarny?

  • Bzdury 04.10.2021

    Sam mam redmi 4X z 2017 roku (kupione wtedy za 400-500zł) i ma Androida 7.1, więc w czym problem? Co to za larum, że trzeba mieć telefony za kilka tysięcy i Androida 12?

  • Zizu 04.10.2021

    Przecież o aktualizacji wystarczyło poinformować wcześniej. Wtedy można by było odpiąć kartę i zrezygnować z jej używania, odinstalować. A Lidl zostawił klientów z ręką w nocniku. Wycofując nową wersję sami się do tego przyznali. Niepoważne

  • Eche 04.10.2021

    Autorka tekstu szuka taniej sensacji 😅 jak dla mnie Lidl stara się zabezpieczyć klientów, w końcu maja metodę płatności - stare wersje nie są aktualizowane od kilku lat i mają dziury

  • ... 04.10.2021

    Cóż za popis cebulactwa klientów Lidla... I te gadanie o rzekomej "dyskryminacji" tylko po to, aby im dowalić.

  • Dave 04.10.2021

    Współczuję ludziom którzy nie będą mogli korzystać z apki Lidla, ale zgodnie z danymi na GS Statcounter to wersję starszą od Androida 7.0 ma tylko 5% urządzeń. Android 7.0 wyszło w 2016 roku, więc to nie prawda, że trzeba kupić "nowy telefon za tysiące złotych". Na Allegro jest dużo opcji za kilkaset zł nowe, a za 200zł używane.

  • Tubylec 04.10.2021

    Ale jaja :D Deweloperzy dali popis

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.