24.09.2021/12:19

Za nowym produktem czy usługą idzie ulga podatkowa. Jednak wciąż niewielu z niej korzysta [KOMENTARZ]

W czasie pandemii wielu przedsiębiorców zmuszona była opracowywać innowacyjne rozwiązania i wprowadzać na rynek nowe produkty czy usługi. Mimo że wiele z tych czynności kwalifikuje się do ulgi podatkowej B+R, niewielu przedsiębiorców z tego korzysta. Dlaczego tak jest i jakie korzyści mogą czerpać z istniejących przepisów firmy z branży spożywczej wyjaśnia Michał Czajkowski, associate w Kancelarii Ożóg Tomczykowski, ekspert BCC ds. podatków.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.