10.10.2021/10:04

Za oceanem producenci FMCG mówią o podwyżkach. Według PepsiCo konsumentów nie wystraszą wyższe ceny

Globalne marki Pepsi i Levi Strauss zapowiedziały inwestorom w tym tygodniu, że równoważą inflację wzrostem cen, ale rosnące koszty wszystkich surowców, od aluminium po bawełnę, sygnalizują bardziej rygorystyczne czasy dla firm z branży dóbr konsumpcyjnych – informuje Reuters.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także