05.12.2018/13:09

Żabka chce skrócić czas porannych zakupów do poniżej 90 sekund

Żabka wprowadza szereg rozwiązań, które mają usprawnić zakupy. Inteligentne kasy samoobsługowe i półki skrócą czas obsługi klientów, a specjalna aplikacja przyniesie im także dodatkowe korzyści – zapowiada w rozmowie z "Business Insider Polska" wiceprezes Tomasz Blicharski.

Przedstawiciel Żabki przypomina, że sieć od lat jest w gronie liderów innowacyjności, bowiem jako jedna z pierwszych wprowadzała takie rozwiązania, jak możliwość opłacania rachunków czy płatności bezgotówkowe. Obecnie w Żabkach trwa kolejna fala wdrażania innowacji, które mają służyć usprawnieniu obsługi klientów – jedna z nich to inteligentne kasy samoobsługowe, które rozpoznają produkty w technologii wizualnej, zamiast czytać kody kreskowe.

Sieć chce w ramach cyfrowej transformacji wdrażać rozwiązania ułatwiające franczyzobiorcom zarządzanie sklepem, wykorzystujące technologię Internet of Things. Mogą one kontrolować pracę poszczególnych urządzeń, a także automatycznie zarządzać planogramem i odnawianiem zapasów. Inne nowości to inteligentne ekrany, wyświetlające we współpracy z aplikacją mobilną spersonalizowane treści marketingowe – wyjaśnia Blicharski.

Czytaj więcej na stronie businessinsider.com.pl

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.