09.11.2022 / 12:30
StoryEditor

Żabka będzie jak McDonald‘s?! Żabka Drive nowym formatem przygotowywanym przez lidera rynku convenience w Polsce! [NASZ NEWS + GALERIA]

Żabka Drive powstająca w Zduńskiej Woli (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
Żabka Drive powstająca w Zduńskiej Woli (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
Żabka Drive powstająca w Zduńskiej Woli (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
Żabka Drive w Zduńskiej Woli (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
Żabka Drive powstająca w Zduńskiej Woli (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
Żabka Drive w Zduńskiej Woli (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
Żabka Drive powstająca w Zduńskiej Woli (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
Żabka Drive w Zduńskiej Woli (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
Żabka Drive powstająca w Zduńskiej Woli (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
Żabka Drive powstająca w Zduńskiej Woli (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
Żabka Drive powstająca w Zduńskiej Woli (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
Żabka Drive powstająca w Zduńskiej Woli (fot. wiadomoscihandlowe.pl/Konrad Kaszuba)
Żabka pracuje nad konceptem sklepu, który dedykowany będzie osobom podróżującym autem - ustalił portal wiadomoscihandlowe.pl. Z naszych informacji wynika, że największa pod względem liczby sklepów sieć handlowa w Polsce szykuje się do uruchomienia placówek w nowym formacie Żabka Drive. Pierwszy taki sklep powinien ruszyć jeszcze w 2022 roku.

Projekt Żabki Drive długo przygotowywany był w ścisłej tajemnicy, ale w ostatnich dniach sieć zaczęła komunikować franczyzobiorcom, że rzeczywiście coś takiego powstaje. Nasi r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.08.2025 / 11:20
StoryEditor
Lidl nie zwalnia tempa. Jak wygląda pierwsze półrocze 2025 dyskontera?

Rozbudowa sieci sklepów, inwestycje w nowoczesne centra dystrybucyjne i działania proekologiczne – Lidl Polska intensywnie rozwija się na wielu frontach. Firma w pierwszej połowie 2025 roku konsekwentnie realizowała swoją strategię. Co udało się osiągnąć?

Na koniec czerwca 2025 roku Lidl Polska dysponował siecią ponad 900 sklepów zlokalizowanych w całym kraju. Według tego co mówią przedstawiciele sieci, firma kontynuuje stabilne ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 11:53
StoryEditor
Polacy pokochali dostawy do automatów paczkowych. DHL ma ich już 7000
DHL ma w Polsce już 7000 automatów paczkowych (fot. DHL eCommerce Polska)

Aż 56% polskich konsumentów wybiera automaty paczkowe jako preferowaną formę dostawy. Dlatego w polskiej przestrzeni mamy coraz więcej automatów paczkowych. DHL właśnie podała, że firma przekroczyła granicę 7000 takich urządzeń. Na znacznie zyskują także te w wakacyjnych kurortach.

W artykule przeczytasz:

  • Polacy najchętniej wybierają automaty paczkowe ma miejsce dostawy zakupów
  • DHL ma już 7000 automatów paczkowych w Polsce
  • DHL inwestuje w automaty paczkowe w miejscowościach wypoczynkowych

Polacy najchętniej wybierają automaty paczkowe ma miejsce dostawy zakupów

– Obserwujemy dalszy, dynamiczny rozwój segmentu dostaw out-of-home (OOH), który stanowi kluczowy element naszej strategii. Według najnowszego globalnego raportu DHL „E-Commerce Trends 2025”, aż 56% polskich konsumentów wybiera automaty paczkowe jako preferowaną formę dostawy. A to plasuje Polskę w czołówce europejskich rynków pod względem popularności tego kanału” – mówi Agnieszka Świerszcz CEO DHL eCommerce Polska.

Przeczytaj także: Polska w elicie e-commerce w Europie. Eksperci: rynek urośnie o 9,6% rocznie.

DHL ma już 7000 automatów paczkowych w Polsce

Z tego powodu wiele firm inwestuje w dostawy OOH. Do tego wyścigu dołączył DHL eCommerce Polska, który od końca 2022 dynamicznie rozwijając sieć automatów paczkowych. Efekt jest taki, że firm właśnie ogłosiła stworzenie sieci już 7000 urządzeń.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 67% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. sierpień 2025 16:34