14.11.2018/17:17

Żabka i Freshmarket wygaszają programy lojalnościowe, szykują nowe rozwiązanie

Żabka Polska podjęła decyzję o wygaszeniu programów lojalnościowych, z których aktualnie korzystają klienci sklepów Żabka i Freshmarket. 30 listopada będzie ostatnim dniem na odebranie nagród zdobytych dzięki robieniu zakupów z kartą Codzienne Korzyści (Żabka) lub Fresh Club Przywilej Korzyści (Freshmarket).

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Były klient żabki 20.04.2019

    To co mam zrobić teraz z tymi punktami?? Trzeba było to gdzieś ogłosić! !!!!! No ale wiadomo, to jest właśnie żabka. .....

  • Amman 15.11.2018

    @kj może coś mi kołacze po tym co napisałeś, ale i tak raczej wydaje mi się ż naklejki pierkszy wprowadził Carrefour lub Tesco (choć mogę się mylić).

  • kj 14.11.2018

    Do Amman - nie? Nie pamiętasz że to żabka A nie biedra jako pierwsza wprowadziła naklejki na zbieranie za maskotki kubki puzzle itd??? Przecież kilka edycji tego było. Później weszła opcja zbierania znaczków w formie punktów na karcie A nie naklejek ale to szału już nie zrobiło i po dziś dzień ten program sobie tak istniał bez sensu, bo nie był rozwijany i nie było nowych nagród, znaczki można było wymieniać na hot dogi kawę itd oraz na zniżki do multikina. Nie dziwię się że od dawna nikt się tym nie zajmował skoro planują nowość

  • Amman 14.11.2018

    niesamowite...przenigdy w życiu nie słyszałem o żadnym programie ani w żabce, ani we FM :o

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.