11.01.2022 / 16:17
StoryEditor

Żabka i InPost startują ze wspólnym projektem! Paczkomaty nowego typu staną wewnątrz sklepów [NASZ NEWS]

Paczkomaty InDoor InPostu pojawią się w sklepach sieci Żabka (Vital Safo / Shutterstock.com)
Takiego projektu jeszcze nie było. Jak dowiedział się nieoficjalnie portal wiadomoscihandlowe.pl, Żabka i InPost rozpoczęły po cichu pilotaż paczkomatów instalowanych nie obok, lecz... wewnątrz sklepów największej w Polsce sieci convenience. Od wyniku testów zależeć będzie ewentualne wdrożenie takiego rozwiązania na szeroką skalę.

Jak słyszymy, pierwsi franczyzobiorcy Żabki z podpisali już umowy na instalację paczkomatów, a skala pilotażu ma być pokaźna. Obie firmy wiążą z projektem spore nadzieje. Dla In...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2025 / 17:54
StoryEditor
System kaucyjny w Lidlu już działa. Sieć rozliczyła pierwszą kaucję
Na zdj. szyld na sklepie dyskontowej sieci Lidl (fot. PixelBiss/Shutterstock)

Wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce to jedno z największych wyzwań dla branży handlowej ostatnich lat. Lidl już dokonał rozliczenia pierwszej kaucji. Jak wyglądał proces i co oznacza dla klientów oraz rynku handlu w Polsce?

Lidl Polska ogłosił, że system kaucyjny w jego sklepach działa już w praktyce. Jak poinformował Ryszard Machoj, Członek Zarządu Lidl Polska, przygotowania trwały od dłuższego cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.10.2025 / 10:18
StoryEditor
Chipsy Lay’s na nowo! PepsiCo. wprowadza nowy wizerunek marki
Chipsy Lay‘s wprowadzają zmiany w wizulaizacji i logo marki

Koncern PepsiCo, właściciel marki Lay’s globalnego lidera wśród chipsów ziemniaczanych przedstawił największą zmianę identyfikacji wizualnej w historii, rozpoczynając nową erę marki. Nowy wizerunek - jak zapewnia firma - inspirowany jest drogą ziemniaków - od pola do paczki.

Odświeżone opakowanie chipsów Lay’s podkreśla stosowanie wysokiej jakości składników, zapewniających ceniony przez konsumentów smak. Na poszczególnych rynkach zmiana wprowadzana...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. październik 2025 05:55