11.03.2020/09:02

Żabka inwestuje w dwa nowe magazyny pod Poznaniem i w Łodzi

W czerwcu i we wrześniu 2020 r. Żabka rozpocznie dystrybucję z magazynów w Komornikach i Łodzi. Panattoni wynajął operatorowi sieci sklepów w sumie około 13,5 tys. mkw. powierzchni magazynowej. 

Żabka Polska dostarcza obecnie produkty do ponad 6 tys. sklepów franczyzowych. Rozwój sieci sklepów wiąże się z rozwojem bazy magazynowej. Dlatego spółka zdecydowała się wynająć kolejną powierzchnię w centralnej i zachodniej Polsce.

W Poznaniu Żabka zajmie 9,3 tys. mkw. w centrum logistycznym Panattoni Park Poznań IV, natomiast w Łodzi w City Logistics Łódź II Żabka Polska wynajęła 4,1 tys. mkw. W podpisaniu umów najmu pośredniczyła firma doradcza Colliers International.

W nowych obiektach znajdą się specjalnie przygotowane dla Żabki zaawansowane pomieszczenia chłodnicze i mroźnicze oraz bufory chłodnicze oraz standardowe magazyny po to, aby zabezpieczyć dostarczane produkty. Panattoni stworzy też liczne podziały wewnątrz budynku, dostosowane do działalności najemcy. W łódzkim obiekcie deweloper zrealizuje skomplikowany proces wyposażenia standardowego parku magazynowego w wiele doków w układzie L.

Żabka zdecydowała się na lokalizację swoich magazynów w dobrym miejscu. Położony w pobliżu dwóch węzłów autostrady A2 (Węzła Komorniki i Węzła Poznań Zachód), Panattoni Park Poznań IV w Komornikach, znajduje się przy węźle łączącym najważniejsze ośrodki logistyczne w Europie – Łódź, Warszawę i Berlin. W sąsiedztwie parku budowana jest droga S5, która połączy Poznań z Wrocławiem na południu oraz Olsztynem na północy. 

Z kolei City Logistics Łódź II znajduje się 5 km od centrum miasta, co pozwala na sprawne dotarcie na miejsce komunikacją miejską, a najemcom daje łatwy dostęp do wykwalifikowanej kadry. Jednocześnie obiekt znajduje się w odległości 4 km od węzła autostrady A1 Łódź Wschód i ok. 30 km od węzła Łódź Północ, gdzie A1 (łącząca północ Polski z południem) krzyżuje się z autostradą z A2 (wschód-zachód).

Magazyny wynajęte przez Żabkę są obiektami klasy A, wyposażonymi w zaawansowane rozwiązania i układ pomieszczeń dopasowany do działania najemców. Katarzyna Kujawiak, Development Director z Panattoni powiedziała, że „zaawansowane rozwiązania to odpowiedzialność za produkt, ale także dążenie do silnej pozycji na rynku”. – W stworzeniu idealnego obiektu bardzo pomaga otwartość najemcy, który rozumie nasze doświadczenie i chętnie z niego korzysta – dodała.
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.