13.09.2019/14:30

Tomasz Suchański, prezes Żabka Polska: Sklep nr 6000 w 2019 r., zakończenie modernizacji całej sieci w 2020 r.

Mijają trzy lata od uruchomienia pierwszego sklepu Żabka w nowym formacie. Jest to jeden z największych remodelingów w skali Europy, którego zakończenie planowane jest już w II połowie 2020 roku. Dziś sieć Żabka to innowacyjny i podążający za potrzebami klientów format sklepów, który przyciągnął do placówek 30 proc. więcej nowych klientów. Do końca roku sieć będzie liczyć 6000 sklepów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Adam18975 18.11.2019

    Ja sie naprawde dziwie jakim cudem ta siec jeszcze funkcjonuje.

    Franczyzobiorcy robia za niewolnikow z dlugami w Chwilowkach zeby pracownikow, US i ZUS oplacic. Do tych zabek malo kto przychodzi. Sam osobiscie mijam ten Twor szerokim lukiem. Bo mozna tam jedynie kupic zarcie nafaszerowane chemia z dlugim terminem spozycia i ladnie zapakowane, zeby wzrok przyciagalo.

    A zabka Polska oglasza, ze co roku otwieraja 500-1000 nowych punktow.
    Cud.

  • kk&d 16.09.2019

    pytanko: nadal jest tam taka patologia, że korzystniej jest zamawiać towar, który nie schodzi i go wywalać gdy się przeterminuje niż płacić kary za nietrzymanie listy?? wydaje mi się, że tak bo co pytam się na małych wioskach dlaczego zamawiają wymyślne towary (food typu kanapki po 10zł, smoothie i inne szczególnie ich marki własne) które mają szansę chodzić tylko w dużych miastach to odpowiedź zawsze: musimy. Fajny pomysł na implementowanie strategii... ryzyko zawsze po stronie ajenta. Ustawa o marnotrawieniu żywności... ponownie dotknie ajenta chociaż powinna centralę która narzuca takie praktyki...

  • Dix 14.09.2019

    Drogi sklep z dramatycznie niska jakością obsługi do tego wieczny syf i braki produktów. Nie wspomnę o średnim asortymencie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.