16.09.2020/14:39

Żabka przygotowuje nową aplikację Cyberstore. Testy już ruszyły [TYLKO U NAS]

Od kilku tygodni franczyzobiorcy Żabki testują aplikację o nazwie Cyberstore - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. To nowe narzędzie, które ma dać franczyzobiorcom dodatkowe możliwości w zakresie kontrolowania tego, co dzieje się w danym sklepie.

- Obecnie prowadzony jest test Cyberstore w ramach programu ambasadorskiego. Wcześniejszy dostęp do aplikacji otrzymało około 100 franczyzobiorców, którzy już od sierpnia korzystają z aplikacji - zdradza biuro prasowe Żabki w odpowiedzi na nasze pytania. - Ambasadorzy tworzą społeczność konsultantów, omawiamy z nimi bieżące rozwijane funkcjonalności, a także prosimy ich o zgłaszanie napotkanych trudności w obsłudze aplikacji - dodaje sieć.

Pilotaż aplikacji Cyberstore nie potrwa długo. Centrala Żabki zakłada, że jeszcze w tym roku wszyscy franczyzobiorcy - których jest już ponad 4,9 tys. - będą mogli korzystać z tego narzędzia. Osoby znające projekt od podszewki zapewniają, że nowa aplikacja będzie "prawdziwą rewolucją" i wyprzedzi pod względem możliwości narzędzia oferowane przez konkurencyjne sieci franczyzowe.

W Cyberstore pojawi się sześć kategorii funkcjonalności. Będą to takie działy, jak: raporty, magazyn, informator, zarządzanie sklepem, personel oraz finanse i rozliczenia. Aplikacja pozwoli m.in. na bieżącą kontrolę wyników sklepów: pokaże obroty z danego dnia, średnią wartość koszyka, czy liczbę wydanych paragonów. Franczyzobiorca dowie się nawet, o której godzinie uruchomione zostały poszczególne kasy w sklepie.

- Nowa aplikacja jest nowoczesnym narzędziem cyfrowym dla franczyzobiorców, które wprowadzi ich w erę transformacji cyfrowej - podkreśla biuro prasowe Żabki. - Dzięki aplikacji franczyzobiorcy będą mogli zarządzać najważniejszymi procesami dziejącymi się w ich sklepach. Cyberstore dostępny będzie w dwóch wersjach: na urządzenia mobilne oraz webowej, dostępnej na komputery i tablety - zaznacza sieć.

Aktualnie franczyzobiorcy Żabki do zarządzania sklepem wykorzystują aplikację Frappka. Cyberstore ma być kompleksowym rozwiązaniem, które zintegruje wszystkie narzędzia wykorzystywane obecnie przez franczyzobiorców do doglądania biznesu, w tym właśnie Frappkę. - Cyberstore, dzięki integracji z systemem CRM, pozwoli w pełni spersonalizować dowolny proces i dopasować go do franczyzobiorców, tak aby stały się one maksymalnie efektywne - zapewnia sieć.

Nowa aplikacja mobilna to element realizowanej przez Żabkę strategii digitalizacji sieci. Jak zdradza portalowi wiadomoscihandlowe.pl centrala sieci, obecnie nad ucyfrowieniem firmy oraz sklepów zarządzanych przez franczyzobiorców pracuje ok. 10 proc. załogi spółki Żabka Polska.