07.09.2021/08:05

Żabka stara się zażegnać kryzys wizerunkowy. Sieć w ogniu krytyki za inspirację działaniami instagramerki

Nie taki efekt miała wywołać nowa komunikacja marketingowa sieci Żabka. Zamiast pozytywnych reakcji, w internecie pojawiły się oskarżenia o... kradzież własności intelektualnej, a konkretniej kopiowanie przez firmę działań pracownicy jednego ze sklepów sieci.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • kj 07.09.2021

    świat stanął na głowie - a przepraszam, niby instagram tej dziewczyny to jakiś oryginalny jest? takich memów jak ona robi, to wszędzie są tysiące - właśnie w stylu mega prostych grafik, napisów dziwną czcionką, amatorskiej edycji itp. Poza tym każdy jak słyszy hasło wielka korporacja okradła z pomysłów biedną influencerkę to ludzie dostają małpiego rozumu, a niech mi ktoś pokaże realne podobieństwo, między kampanią żabki a tym co wstawia ta dziewczyna. Tylko podkreślam REALNE, a nie ogólne, że krąży to wokół podobnej estetyki itp. Na normalnym konsumencie ta "afera" nie zrobi żadnego wrażenia, a dzieciarni zwanej "gen z" zrobią promkę na monsterka za 3 złote i będzie po szumnym bojkocie żabki.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także