Żabka stara się zażegnać kryzys wizerunkowy. Sieć w ogniu krytyki za inspirację działaniami instagramerki
Nie taki efekt miała wywołać nowa komunikacja marketingowa sieci Żabka. Zamiast pozytywnych reakcji, w internecie pojawiły się oskarżenia o... kradzież własności intelektualnej, a konkretniej kopiowanie przez firmę działań pracownicy jednego ze sklepów sieci.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
07.09.2021
świat stanął na głowie - a przepraszam, niby instagram tej dziewczyny to jakiś oryginalny jest? takich memów jak ona robi, to wszędzie są tysiące - właśnie w stylu mega prostych grafik, napisów dziwną czcionką, amatorskiej edycji itp. Poza tym każdy jak słyszy hasło wielka korporacja okradła z pomysłów biedną influencerkę to ludzie dostają małpiego rozumu, a niech mi ktoś pokaże realne podobieństwo, między kampanią żabki a tym co wstawia ta dziewczyna. Tylko podkreślam REALNE, a nie ogólne, że krąży to wokół podobnej estetyki itp. Na normalnym konsumencie ta "afera" nie zrobi żadnego wrażenia, a dzieciarni zwanej "gen z" zrobią promkę na monsterka za 3 złote i będzie po szumnym bojkocie żabki.
3