04.05.2022/15:51

Żabka testuje w sklepach... gry wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną [NASZ NEWS]

Żabka szuka pomysłów na ściągnięcie dodatkowych klientów do autonomicznych sklepów Nano. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, sieć rozpoczęła po cichu pilotaż kilku gier wykorzystujących AR, które mogą przyczynić się do zwiększenia sprzedaży i poziomu zaangażowania klientów, zwłaszcza tych młodszych i obeznanych z nowymi technologiami.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także