04.05.2022/15:51
Żabka testuje w sklepach... gry wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną [NASZ NEWS]
Żabka szuka pomysłów na ściągnięcie dodatkowych klientów do autonomicznych sklepów Nano. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, sieć rozpoczęła po cichu pilotaż kilku gier wykorzystujących AR, które mogą przyczynić się do zwiększenia sprzedaży i poziomu zaangażowania klientów, zwłaszcza tych młodszych i obeznanych z nowymi technologiami.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
zobacz także
Najnowsze z serwisu
13